Axis into ICT houdt van simpele oplossingen voor complexe problemen. Anders dan anderen kijken wij liever naar wat het u oplevert in plaats van onszelf. Onze klanten waarderen naast onze betrokkenheid en vaardigheid dan ook de manier waarop we met hun ICT-budget omgaan. We realiseren de beste performance, de grootste schaalbaarheid en de hoogste beschikbaarheid, voor de laagste prijs.
De ICT budgetten moeten op een fatsoenlijke manier worden uitgegeven.
In 2023 hebben wij een klanttevredenheidsonderzoek laten uitvoeren.
De belangrijkste uitkomsten van dit onderzoek zijn als volgt:
- Uit de gegeven antwoorden blijkt dat klanten zeer tevreden zijn over de kwaliteit van de geleverde diensten van Axis Into ICT. De respondenten beoordelen de geleverde diensten gemiddeld met 4.9 sterren op een schaal van 1 tot 5 sterren.
- Er wordt zeer snel gereageerd (83%) of redelijk snel (17%) gereageerd op acute problemen.
- De reactie op wijzigingsverzoeken wordt door 58% beoordeeld als zeer snel, 33% zegt redelijk snel en 8% vindt de reactie langzaam.
- De respondenten zijn zeer tevreden over de prijs/kwaliteitverhouding van die dienstverlening van Axis into ICT.
- Als laatste is het leuk om te horen dat 83% ons zeker zou aanbevelen bij anderen en 17% zal dat waarschijnlijk wel doen.
Wij zijn natuurlijk heel erg blij met deze uitkomsten. Dit is precies zoals wij willen zijn, een service gerichte organisatie waar de klant voorop staat. Maar we zouden Axis into ICT zijn als we niet toch nog een paar puntjes hebben gevonden die wij toch beter willen hebben ondanks dat jullie er als klant wel tevreden over zijn.
